اخبار حقیقی ویروس عرفانی کرونا – خرداد ۱۳۹۹

اپیدمی کروناویروس

۱۳۹۹/۳/۲۷

مرگ بر اثر کرونا بیشتر از تلفات جنگ است

معاون وزارت بهداشت ایران می‌گوید شمار جان‌باختگان ایران در جنگ میان عراق و ایران روزانه ۶۶ نفر بود، اما در حال حاضر کرونا هر روز جان ۱۰۰ نفر را در کشور می‌گیرد.
وزیر بهداشت رژیم پیشتر گفته بود که ۱۵ میلیون نفر در ایران به ویروس عرفانی کرونا مبتلا هستند. با این حال روز دوشنبه، سخنگوی وزارت بهداشت ایران طی دو روز متوالی و برای دومین بار در طول دو ماه گذشته، از سه رقمی شدن آمار قربانیان کرونا در طول یک روز خبر داد و گفت ۱۱۳ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

۱۳۹۹/۳/۲۵

هند قصد دارد که ۵۰۰ واگن قطار را به ۸ هزار تختخواب برای بیماران کرونا در دهلی تبدیل کند

این تصمیم همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کووید-۱۹ است.‌ مجموع شمار مبتلایان به کرونا در هند به ۳۲۰ هزار و ۹۲۲ نفر رسید. هند پس از آمریکا، برزیل و روسیه چهارمین کانون شیوع کرونا است.

۱۳۹۹/۳/۲۱

کیانو ریوز دوباره در فیلم ماتریکس بازی می‌کند؛ او فیلمنامه را «فوق العاده» توصیف کرد

شیوع ویروس عرفانی کرونا فیلمبرداری ماتریکس را به تعویق انداخته است، ولی تهیه‌کنندگان امیدوارند این اثر حادثه‌ای را در ماه مه سال ۲۰۲۱ اکران کنند.
فیلم ماتریکس یک فیلم عرفانی است و وادی‌های یک فرد را نشان می‌دهد و گویا آن فرد نمی‌داند که امام زمان است!

لیدر ری استارت فیلم ماتریکس را تفسیر کرده است و میلیونها نفر آن را دانلود و گوش کرده‌اند.
دانلود تفسیر فیلم عرفانی ماتریکس (کاری از عرفان و تصوف): راز پنهان فیلم ماتریکس

۱۳۹۹/۳/۲۰

رهبران جهان برای اولین بار طی ۷۵ سال در نشست مجمع عمومی سازمان ملل حضور نخواهند داشت

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل روز دوشنبه ۱۹ خردادماه اعلام کرد که رهبران جهان در نشست سالانه این مجمع که اواخر ماه سپتامبر در نیویورک برگزار می‌شود، برای اولین بار در تاریخ ۷۵ ساله سازمان ملل به دلیل شیوع کرونا حضور نخواهند داشت.

۱۳۹۹/۳/۱۹

۱۶ میلیون مبتلا در ایران به ویروس عرفانی کرونا!
وزارت بهداشت: ۸۰ درصد مردم هنوز کرونا نگرفته‌اند

رضا ملک‌زاده، معاون وزیر بهداشت: یک بررسی کلی در سطح کشور، با بهره از تست آنتی‌‌بادی، نشان داد، در بسیاری شهرها، ۸۰ درصد مردم هنوز کرونا نگرفته‌اند. یعنی امکان ابتلای آنها هست؛ البته آن پنج درصدی که بدون علامت به این بیماری دچار ‌شده‌اند حساب نمی‌شوند.
در بدن آن ۸۰ درصدی که کرونا نگرفته‌اند، هیچ پادتنی برای مبارزه با ویروس نیست. تنها آن ۲۰ درصدی که دچار شده‌اند؛ چه با علامت و چه بی علامت، ایمنی دارند و بقیه امکان دارد بگیرند.

۱۳۹۹/۳/۱۸

رئیس بانک جهانی: همه‌گیری ویروس کرونا ضربه‌ای مخرب بر اقتصاد جهان است

دیوید مالپس، رئیس بانک جهانی هشدار داد که زندگی میلیاردها نفر در جهان تحت تاثیر این شیوع قرار گرفته است و احتمالاً این رکود اقتصادی تا یک دهه ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۹/۳/۱۵

مقاله‌ای که علیه پرزیدنت ترامپ بود و از مضرات هیدروکسی کلروکین برای درمان کرونا هشدار داده بود، از سایتهای علمی جهان حذف شد

پس از تردید محققان در صحت داده‌های یک پژوهش که در آن نسبت به ضررهای مصرف هیدروکسی کلروکین برای درمان کرونا هشدار داده شده بود، مجله معتبر علمی “لنست” آن را حذف کرد.
البته هنوز هیچکس نمی‌داند چگونه باید با ویروس عرفانی کرونا مبارزه کرد.
سازمان جهانی بهداشت هم که براساس همین تحقیق، مطالعه بر روی فواید این دارو را متوقف کرده بود از سرگیری دوباره آن خبر داد.
دونالد ترامپ بارها نسبت به فواید این دارو سخن گفته‌ بود و اخیراً فاش کرده بود که خود او هم به منظور پیشگیری از کرونا، هیدروکسی کلروکین استفاده می‌کند.

۱۳۹۹/۳/۱۲

نخست وزیر ارمنستان و خانواده‌اش به کرونا مبتلا شدند

نخست وزیر ارمنستان در برنامه زنده از طریق فیسبوک اعلام کرد که نتیجه آزمایش کرونا او و خانواده‌اش مثبت اعلام شده است.
نیکول پاشینیان، روز دوشنبه ۱۲ خردادماه، با اعلام این خبر گفت که هیچ علامتی از این بیماری نداشته و این آزمایش را به دلیل برنامه دیدار با افراد ارتش انجام داده است.

۱۳۹۹/۳/۱۱

راه حل فورد برای از بین بردن کرونا: یک ربع، ۵۶ درجه

فورد با همکاری محققان میکروبیولوژی دانشگاه اوهایو، نرم‌افزاری ساخته است که با استفاده از بخاری ماشین، ویروس عرفانی کرونا را از بین می‌برد. این نرم‌افزار، دمای هوای ماشین را به مدت پانزده دقیقه تا ۵۶ درجه سانتی‌گراد بالا می‌برد. فورد می‌گوید تحقیقاتش نشان داده که در این دما، یک پروتئین که از اجزای مهم تشکیل دهنده ویروس است از بین می‌رود و به این ترتیب ماشین تا ۹۹ درصد از ویروس پاک می‌شود.

۱۳۹۹/۳/۱۰

طبق آمار رسمی، شمار مبتلایان به کرونا در جهان از ۶ میلیون نفر گذشت

براساس آخرین آمار دولتی، شمار مبتلایان به ویروس عرفانی کرونا در جهان از مرز ۶ میلیون نفر گذشته است و تا کنون بیش از ۳۶۰ هزار بیمار نیز جان خود را از دست داده‌اند.
آمار واقعی بسیار بیش از این تعداد است و کشورهای چین، ایران، روسیه و… همچنان واقعیت را اعلام نمی‌کنند.

۱۳۹۹/۳/۹

چین و سازمان بهداشت جهانی رفت رو هوا

«پرزیدنت ترامپ» از قطع رابطه ایالات متحده با سازمان بهداشت جهانی (WHO) خبر داد. او گفت علی‌رغم اینکه آمریکا پول بیشتری برای بودجه این سازمان پرداخت می‌کند، اختیار کامل این سازمان در کنترل چین است. چین باید خسارات را پرداخت کند و برای دروغ‌هایی که در مورد ویروس کرونا گفته، پاسخگو باشد.

۱۳۹۹/۳/۹

پرزیدنت ترامپ از اقدامات جدید ایالات متحده علیه سیاست‌های چین کمونیست خبر داد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در یک کنفرانس خبری روز جمعه ضمن انتقاد از سیاست‌های چین در برابر آمریکا و همچنین هنگ کنگ، بار دیگر از پنهان‌کاری این کشور در مورد ویروس عرفانی کرونا انتقاد کرد و گفت، جهان از پکن می‌خواهد در مورد این همه‌گیری پاسخ دهد.

۱۳۹۹/۳/۹

به خاطر شیوع کرونا بسیاری از مدارس کره جنوبی بار دیگر تعطیل شد

تنها چند روز پس از بازگشایی مدارس در کره جنوبی که به خاطر شیوع ویروس عرفانی کرونا تعطیل بودند، بار دیگر بسیاری از مدارس به دلیل افزایش دوباره موارد ابتلا به این ویروس تعطیل شدند و به آموزش آنلاین روی آورده‌اند.

۱۳۹۹/۳/۶

شمار رسمی مبتلایان به کرونا در جهان از ۵.۵ میلیون نفر گذشت

براساس آخرین آمار دولتی، شمار مبتلایان به ویروس عرفانی کرونا در جهان از مرز ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشته است و تا کنون نزدیک به ۳۴۸ هزار بیمار نیز جان خود را از دست داده‌اند.
آمار واقعی بسیار بیش از این تعداد است و کشورهای چین، ایران، روسیه و… واقعیت را اعلام نمی‌کنند.

۱۳۹۹/۳/۵

آلمان: حق با پرزیدنت ترامپ است؛
تایید انتقادات شدید پرزیدنت ترامپ به سازمان جهانی بهداشت توسط وزیر بهداشت آلمان

پس از حمله شدید پرزیدنت ترامپ رئیس جمهوری آمریكا، به سازمان بهداشت جهانی در اوایل این ماه مه و توصیف این سازمان به «عروسک چین»، ینس اشپان وزیر بهداشت آلمان، گفته است که آنچه پرزیدنت ترامپ درباره نقص و عیب این سازمان گفته صحیح است.
اشپان روز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی «فایننشال تایمز» اظهار داشت که این سازمان تحت تأثیر برخی از کشورهای عضو قرار دارد و باید وابستگی کمتری به آن کشورها داشته باشد. وزیر بهداشت آلمان در این مصاحبه نام هیچ کشوری را ذکر نکرد. او اضافه كرد؛ انتقادهای ایالات متحده آمریکا در مورد بعضی چیزها درست بوده است، این سازمان باید مدیریت و پاسخگویی خود را اصلاح كند.
اشبان خاطرنشان كرد: «ما باید دقیقاً بدانیم كه پول‌هایی که به سازمان بهداشت جهانی داده می‌شود، به کجا و در چه زمینه‌هایی مصرف می‌شود».

۱۳۹۹/۳/۵

مشاور پرزیدنت ترامپ: پنهانکاری چین در حد چرنوبیل است!

رابرت اوبرایان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که سرپوش گذاشتن پکن بر رخدادهای مربوط به شیوع ویروس کرونا، در تاریخ در همان رده‌ای قرار خواهد گرفت که چرنوبیل قرار گرفت.
اشاره آقای اوبرایان به فاجعه اتمی چرنوبیل در زمان حیات شوروی در رآکتور هسته‌ای به همین نام در شمال اوکراین امروزی است، که مدت‌های مدید بر پیامدهای آن سرپوش گذاشته شد.

۱۳۹۹/۳/۴

شرکت خودروسازی جگوار – لندرور به دنبال وام دولتی برای بقا

در پی افت شدید فروش محصولات شرکت خودروسازی جگوار لندرور به دلیل شیوع ویروس عرفانی کرونا، این شرکت از دولت بریتانیا درخواست وامی بیش از یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون دلار کرده است. فروش این شرکت در سه ماهه اول سال جاری میلادی که همزمان با اوج بیماری بود بیش از سی درصد کاهش یافت.

۱۳۹۹/۳/۴

ایتالیایی‌ها به‌دلیل سوء مدیریت حزب کمونیست چین در رابطه با شیوع ویروس عرفانی کرونا از این رژیم شکایت می‌کنند

ایتالیا تا 20 مه 2020، یکی از کشورهای اروپایی بوده است که به شدیدترین وجه به وسیله ویروس کرونا آسیب دیده است، تاکنون بیش از 227 هزار مورد ابتلا به این ویروس و بیش از 32 هزار مورد مرگ و میر به ثبت رسانده است.
طبق گفته رسانه ایتالیایی ادکرونوز، یک سازمان غیردولتی ایتالیایی‌ به‌نام وان‌یوروپ، وبسایتی را راه ‌اندازی کرده است، که در آن ایتالیایی‌ها می‌توانند دادخواست حقوقی خود را برای اقدام قانونی علیه حزب کمونیست چین به ثبت برسانند. این اولین باری است که ایتالیایی‌ها در این پاندمی طرح دعوی گروهی به ثبت می‌رسانند.
«فالون دافا، فالون گونگ – سایت مینگهویی»

۱۳۹۹/۳/1

پرزیدنت ترامپ: ایالات متحده آمریکا برای قدرتمند بودن باید یک کشور تولید کننده باشد

پرزیدنت ترامپ با حضور در یکی از کارخانجات شرکت خودروسازی فورد در ایالت میشیگان گفت: پاندمی کرونا یک بار و برای همیشه ثابت کرده است که ایالات متحده آمریکا برای قدرتمند بودن باید یک کشور تولید کننده باشد.
پرزیدنت ترامپ کمپانی فورد را یک «گنجینه ملی» خواند و گفت:
دولت من دو اصل ساده را دنبال می کند: آمریکایی بخرید، و آمریکایی استخدام کنید.