اپوزیسیون ری استارت، خبرنگاری در غزه و اورشلیم ندارد

نقشه جنگ غزه فلسطین و اورشلیم اسرائیل

اپوزیسیون ری استارت، خبرنگاری در غزه و اورشلیم ندارد

قرار بود که جو بایدن، بیست میلیون دلار به ما بدهد تا خبرنگار مستقل، استخدام کنیم، ما نگرفتیم

✔️ متأسفانه ما هنوز نمی‌دانیم در آنجا چه می‌گذرد!

و
چون به رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور اعتماد نداریم و آنها را دروغگو و وابسته به نهادهای امنیتی کشورها می‌دانیم … و هر وقت آنها متحداً و یک پارچه، خبری را پوشش می‌دهند یعنی آن خبر حتماً دروغه و وارونه هست پس نمی‌توانیم به اخبار آنها اعتماد کنیم و هنوز نمی‌دانیم این ویدیوهای جنگ، ساختگی است (دیپ فیکه) و یا واقعاً جنگی اتفاق افتاده است؟

خصوصاً اینکه رضا پهلوی، شاسکولی که پایتخت اورشلیم را به اسراییل تبریک نگفته بود و از ترامپ و یهودیان نفرت داشت و باباش طرفدار فلسطین بوده و رضا شاه که با کمک آقای هیتلر، عامل هلوکاست بوده‌اند … چه جوری حالا یک شبه واسه اسرائیلی‌ها عزاداری می‌کند؟!!!!

✔️ ما هنوز نمی‌دانیم که نتانیاهو از موضوع خبر داشته است و به دلایل و منافع حزبی، سکوت کرده تا تظاهرات در اسرائیل خاموش شود و احزاب مخالف را به زیر چتر خود بیاورد و یا واقعاً خبر نداشته است.

همینطور که نمی‌دانیم، جو بایدن چرا در این شرایط رفته پیک نیک؟!! و سخنگوی کاخ سفید و کل دموکراتها، رسماً گفته‌اند ایران دخالتی در این جنگ نداشته ولی همه رسانه‌ها میگن داشته (تناقض آشکار) !

✔️ سخنگوی حماس می‌گوید ما به اسرائیل حمله کردیم زیرا که …
بعضی اسرائیلی‌ها می‌خواستند بدون اجازهٔ لیدر ری‌استارت، به ایران حمله نظامی کنند و ایران را تجزیه کنند و با رضا پهلوی جلسه گذاشته بودند تا تهران را بمب باران کرده و میلیونها ایرانی را قتل‌عام نمایند!

با تمام این تناقضات …ولی…
اگر جنگی اتفاق افتاده، از مرگ بیگناهان غمگینیم

🔴 توجه! ⭐️ فقط اخبار درست را باید از پرزیدنت پوتین و پرزیدنت ترامپ و شاهزاده سید محمد حسینی رهبر اپوزیسیون ری‌استارت، پیگیری کرد.

✔️ البته لیدر ری استارت فعلاً سکوت کرده است
«خبرگزاری پستو نیوز!»

همه چیز در کنترل ری‌استارت بوده و هست
نقشه خاورمیانه را ری‌استارت کشیده است
تجزیه ایران خط قرمز ری‌استارت است

اطلاع از نظرات جدید
از طریق ایمیل، مطلع کن من را از:
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرها