راهپیمایی عظیم وطن پرستان آمریکا در واشینگتن در ارتباط با کودتای انتخاباتی

راهپیمایی بزرگ طرفداران شجاع و پرشور پرزیدنت ترامپ در واشینگتن دی سی در مورد کودتای انتخاباتی در آمریکا

امروز طرفداران شجاع و پرشور پرزیدنت ترامپ بار دیگر در واشینگتن دی سی گرد هم آمدند. این میهن پرستان غیور در اعتراض به تقلب گسترده در انتخابات آمریکا و اعلام حمایت مجدد خود از رئیس جمهور ترامپ، راهپیمایی عظیمی را برپا کردند.

ژنرال مایکل فلین نیز به جمع این هواداران پیوست. او در بخشی از سخنرانی مهم خود در مورد کودتای انتخاباتی در آمریکا گفت:

ما در حال تجربه یک بحران تاریخی در نقض قانون اساسیمان هستیم. این تقلب و فساد فقط بر علیه دونالد ترامپ نیست، بلکه مربوط به ریاست جمهوری کشورمان است. مربوط به آزادی‌هایی است که پدران ما سال‌ها پیش برای ما در قانون اساسی قرار دادند.

این ماییم که به افراد رای می‌دهیم که بمانند و برای ما کار کنند یا رای می‌دهیم که بروند و باید حواسمان را جمع کنیم که به چه کسانی رای می‌دهیم که بروند.
ما نمی‌توانیم قبول کنیم چیزی که دارد برایمان اتفاق می‌افتد درست است. این تقلب و فساد بی‌سابقه است، هرگز در طول تاریخ چنین اتفاقی نیفتاده بود، حتی من هم تجربه‌اش نکرده بودم.

ترس! ما در ذهمنمان ترس داریم، ولی در قلبمان می‌دانیم چه چیزی درست است. قلب، تاریکی را از روشنایی تشخیص می‌دهد. این قلبتان است که با شما حرف می‌زند و شما را هدایت می‌کند. ما باید نترس باشیم.
حقیقت همیشه بر دروغ پیروز است. عدالت همیشه بر سوءاستفاده و فساد پیروز است. ما هیچکدام کامل نیستیم ولی همین گونه که هستیم باید همه تلاشمان را بکنیم. قانون ما در خطر است.

صداقت! صداقت در همه موارد! صداقت همیشه بر فساد پیروز است. ما از آنها می‌خواهیم شفاف سازی کنند، از چه چیزی می‌ترسند؟ چه چیزی را مخفی می‌کنند؟

احترام! ما به خیلی‌ها احترام می‌گذاریم، پدر و مادر، مربی، خانواده و…، ما باید به کشورمان نیز احترام بگذاریم و بزرگداشت یک کشور همیشه با از خود گذشتگی و ایثار همراه است.
ما ارتش فوق‌العاده‌ای داریم. کسانی که از خانواده دورند و حتی نمی‌دانند دقیقاً در آن منطقه چه کاری انجام می‌دهند ولی آنجا هستند چون عاشق این کشور هستند.

ما در یک نبرد معنوی برای قلب و روح این کشور هستیم. ما برنده خواهیم شد زیرا که پیروزی ما یک حقیقت است. حقیقت پیروز خواهد شد. ما با ایمان و شجاعت می‌جنگیم. ما می‌خواهیم در هوای تازه آزادی، نفس بکشیم.
مدیاها دارند به کشور ما ضربه می‌زنند. توهین، فساد، تقلب! و فقط تعداد معدودی هستند که صداقت دارند.

پرزیدنت ترامپ یک جنگجو است، او برای شما می‌جنگد برای اینکه به شما اعتماد دارد، کسانی که هرگز از نزدیک ندیده است. فقط شما هستید که در واشنگتن دی سی برای او می‌جنگید، هیچکس دیگری اینجا برای او نمی‌جنگد.
نقش زنان هم بسیار پررنگ است. زنان کسانی هستند که ما را به سرزمین موعود خواهند رساند.

دعا کنید، هیچ چیزی نمی‌تواند در مقابل قدرت دعا مقاومت کند.
ما درون دیوارهای Deep State (گروه اندکی که جهان را به اسارت گرفته‌اند!) هستیم ولی ما آن دیوارها را فرو می‌ریزیم.
به خودتان افتخار کنید که وطن پرست هستید.

این زمان‌های بسیار جدی است که با آنها روبرو هستیم. ما در نبرد خیر و شر هستیم. زمان جنگیدن آمریکایی‌های مومن و خدا ترس فرا رسیده است. (خود را برای جنگ علیه شیطان آماده کنید).

اطلاع از نظرات جدید
از طریق ایمیل، مطلع کن من را از:
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرها