سخنرانی پرزیدنت ترامپ در ۲۴ جولای ۲۰۲۱ در آریزونا

سخنرانی پرزیدنت دونالد ترامپ در آریزونا آمریکا

خلاصه ترجمه سخنرانی پرزیدنت دونالد ترامپ در آریزونا:

وقتی به آمار مهاجران غیرقانونی و میزان تورم نگاه میکنی متوجه میشی که انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، ناعادلانه‌ترین و فاسدترین انتخابات در طول تاریخ بوده است.
این رو دموکرات‌های فاسد و شرکت‌های بیگ تک و از همه مهم‌تر ما مردم آمریکا می‌دانیم.
نتیجه انتخابات در همه شهرها داره دوباره بررسی میشه. دوستم گفت این بزرگ‌ترین جنایت قرن نیست چون کسی در آن کشته نشد، گفتم به آمار مرگ لب مرز نگاه کن و تعداد کشته‌ها و جرم و جنایت در شیکاگو و نیویورک، بی‌سابقه است.
اگه در انتخابات باخته بودم، باهاش کنار میومدم، ولی چون تقلب شد و انتخابات رو از ما دزدیدند، چاره‌ای نیست جز اینکه بجنگی تا پسش بگیری.

به نقاشی‌های هانتر بایدن نگاه کردید؟ هانتر هیچ وقت نقاشی نکرده بود و حالا هر یک از اون نقاشی‌ها رو نیم میلیون دلار می‌فروشه. اون پول ۱۰۰% رشوه بود. و اون لپ تاپ جهنمی! وقتی به لپ تاپ نگاه میکنی و بعد مصاحبه رو میبینی، میگن کار روسیه بود. دقت کردید همیشه میگن روسیه، یه بار نمیگن کار چین بود. چون دارن از طریق چین ثروتمند میشن.
ما خط لوله روسیه رو که از آلمان می‌گذشت تایید نکردیم. بایدن نه تنها کار خط لوله گازی آمریکا رو کنسل کرد بلکه خط لوله روسیه رو راه انداخت. الان آلمان ۶۰ تا ۷۰% انرژی کشورش از روسیه تامین میشه و داره میلیاردها دلار به روسیه پول میده.

این ۶ ماه بدترین دوره ریاست جمهوری یک نفر در طول تاریخ بوده است. با تقلبی که در انتخابات صورت گرفت، ما مثل یه کشور جهان سوم شدیم.
در آریزونا بازشماری آرا بسیار قوی انجام شد، فساد تا حدیه که پایگاه داده یا دیتابیس (Database) اصلی رو کاملاً غیرقانونی حذف کردند و حتی روترها (Router) رو هم به ما نمی‌دهند.
بایدن و دموکرات‌ها با تمام قوا دنبال کنسل کردن فرهنگ هستند که حواس‌ها به اون سمت بره. چون می‌دونند اگه توجه‌ها بیاد به سمت انتخابات، گیر میفتند.

ای کاش مایک پنس شجاعت این رو داشت که نتایج رو برای قانون گذاران پس می‌فرستاد. اون اتفاق خیلی سریع افتاد چون دموکرات‌ها از ۴ سال قبل براش برنامه ریزی کرده بودند. چون وقتی تعداد رای‌ها از رای دهنده‌ها بیشتر میشه، من اگه بودم می‌گفتم، می‌بخشید میشه دوباره این نتایج رو نگاه بندازید. ای کاش این کار رو می‌کرد.
به من گفتند شما ۹۸% تاییدیه داشتی، انتخابات ۲۰۲۴ رو برنده میشی. گفتم، صبر کن، من ۶ ماه پیش انتخابات ۲۰۲۰ رو برنده شدم.

نجات کشور ما در مسئول دانستن کسانی هست که در انتخابات تقلب کردند.
من بیل بار و خیلی‌های دیگه رو مقصر نمی‌دونم، چون اونا رفته رفته ضعیف شدند، از دموکرات‌ها ترسیدند و اون کاری رو کردند که بهشون گفته شد. دموکرات‌ها خیلی خوب کارشونو بلدند.
کشور ما داره تبدیل به یه کشور کمونیستی میشه، دیگه از سوسیالیستی هم گذشته. ما مطبوعات آزاد و صادق نداریم. این طوری یک کشور کمونیستی میشه.
بایدن و دموکرات‌ها دارن کشور ما رو نابود می‌کنند. من حتی باور نمی‌کنم که این جو باشه [که این جو هست که داره این کارارو میکنه]، جو حتی نمی‌دونه کجاست، من باور ندارم این جو باشه [که داره کشور رو این طوری اداره میکنه].

ما انحصار شرکت‌های بیگ تک رو به هم می‌زنیم. من این ماه از شرکت‌های بیگ تک شکایت کردم، شما هم می‌تونید ملحق بشید اگه دوست دارید.
ما از فیس بوک و توئیتر و گوگل به دادگاه فدرال شکایت کردیم و اینقدر ادامه میدیم تا حق مقدس آزادی بیان رو برای تک تک شهروندانمون پس بگیریم. و بدتر از بیگ تک، رسانه‌های فاسد هستند. تنها حرف درستی که الان میزنند اینه که آمار کرونا دوباره بالا رفته ولی تا حالا شنیدید که بایدن رو مقصر بدونند؟

دموکرات‌ها میخوان تاریخ ما، میراث ما و فرهنگ ما، هر چیزی که ما رو کنار هم نگه داشته رو نابود کنند. اتفاقی که داره در کشور ما میفته متاسفانه داره در کشورهای دیگه هم رخ میده. ما در مرحله شروع سیستم کمونیستی هستیم.
تمام مخالفین ما به یک دلیل با ما می‌جنگند. باور ما به “آمریکا اول/ در اولویت”

من زمان خروج از افغانستان به رهبر طالبان گفتم، ما داریم میریم و با هم سازش می‌کنیم، ولی اگه به هر دلیلی تصمیم بگیری کاری بر علیه کشور ما انجام بدی، ما برمی‌گردیم و چنان میزنیمتون که هیچ کشوری تا حالا اینطور نخورده باشه. و اولین جایی که میزنیم اون روستایی هست که تو و گروهت اونجا مستقرید. اولین بمب اونجا میخوره.

ما به خدا ایمان داریم، ما به مبارزه ادامه می‌دهیم، ما آمریکا را دوباره قدرتمند، ثروتمند و امن می‌کنیم، ما آمریکا رو دوباره به عظمت می‌رسانیم!

اطلاع از نظرات جدید
از طریق ایمیل، مطلع کن من را از:
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرها