سخنرانی پرزیدنت ترامپ در ۵ ژوئن ۲۰۲۱ در کارولینای شمالی

سخنرانی پرزیدنت دونالد ترامپ در ۵ ژوئن ۲۰۲۱ در کارولینای شمالی

پرزیدنت دونالد ترامپ در ۵ ژوئن ۲۰۲۱ در کارولینای شمالی در جمع گروهی از جمهوری خواهان حضور پیدا کرد و سخنرانی او با استقبال شدید هواداران او در سراسر جهان روبرو شد که در مقایسه با میزان بازدید از سخنرانی‌های بایدن و اوباما بسیار قابل تامل بود.
او سخنرانی خود را با سه شعار همیشگی خود آغاز کرد:
ما به نیروی پلیس احترام می‌گذاریم، ما پرچممان را گرامی می‌داریم و همیشه آمریکا را در اولویت قرار می‌دهیم.

پرزیدنت ترامپ در ادامه به مدیریت فاجعه بار بایدن اشاره کرد و سیاست‌های غلط او در زمینه حفظ امنیت مرزی، حذف بودجه پلیس، بالا رفتن قیمت سوخت، هک شدن صنایع آمریکا در حمله‌های سایبری، مورد تمسخر و توهین قرار گرفتن رهبران آمریکا در سطح جهانی، تعظیم رهبران آمریکا به چین و از دست رفتن ۴۸۰۰۰ شغل در روز اول ریاست جمهوری بایدن، که همگی باعث نابودی آمریکا شد را برشمرد. به گفته پرزیدنت ترامپ، تفاوت دموکرات‌ها با جمهوری خواهان این است که آنها سیاست‌های غلطی دارند ولی با هم متحدند و از یکدیگر حمایت می‌کنند.

پرزیدنت ترامپ سیاست بایدن در زمینه نابود کردن فرهنگ و آموزش تفاوت‌های نژادی به کودکان در مدرسه را محکوم کرد و کابینه بایدن و دموکرات‌ها را رادیکال‌ترین کابینه چپگرا در تاریخ جهان نامید.
وی در ادامه گفت بایدن به جای اینکه چین را در زمینه خسارتی که ویروس کرونا از نظر جانی و مالی به آمریکا و جهان وارد کرد مسئول بداند، مانع ادامه تحقیقات در مورد ریشه این ویروس شد و چین ده تریلیون دلار به آمریکا بدهکار است و هیچ کشور دیگری در جهان نباید خود را به چین بدهکار بداند و این چین است که به جهان بدهکار است.

پرزیدنت ترامپ در ادامه به سیاست‌های خارجی غلط بایدن پرداخت و گفت او (پرزیدنت ترامپ) می‌توانست ظرف یک هفته با ایران به توافق برسد، ولی ایران نخواست، دولت آمریکا ۱۵۰ میلیارد دلار و یک میلیارد و پانصد میلیون دلار دیگر پول نقد به ایران پرداخت کرده بود و ایران حالا دوباره پول می‌خواهد. در زمان پرزیدنت ترامپ کسی از پول حرفی نمی‌زد. [جرات نداشتند از پول حرفی بزنند].

وی در زمینه سیاست‌های خارجی بایدن در مورد روسیه و کره شمالی گفت، در زمان ریاست جمهوری من این دو کشور تحت تحریم‌های شدید بودند ولی با این وجود من روابط بسیار خوبی با پوتین و رهبر کره شمالی داشتم ولی هم اکنون، بایدن نه تنها تحریم‌ها را حذف کرده بلکه با کنسل کردن کار خط لوله‌های انتقال گاز آمریکا، از خط لوله‌های روسیه استفاده می‌کند و با این وجود مورد تمسخر و تحقیر پوتین نیز قرار می‌گیرد.

پرزیدنت ترامپ با ابراز حمایت خود از اسرائیل، در ادامه حرکت بایدن در انتقاد از اسرائیل زمانی که این سرزمین یهودیان مورد حمله هزاران موشک از طرف ایران قرار گرفت را محکوم کرد و گفت ۱۵ تا ۲۰ سال پیش همه سناتورها در کنگره و مجلس نمایندگان از اسرائیل حمایت می‌کردند ولی حالا دیگر تقریباً هیچ اسمی از اسرائیل برده نمی‌شود.

در ادامه با برشمردن سیاست‌های فاجعه بار کابینه بایدن و رادیکال دموکرات‌ها، پرزیدنت ترامپ تاکید کرد آنها به سه چیز حمله کرده‌اند: نفت، اسلحه، خدا و مردم آمریکا باید همیشه حق مالکیت و حمل اسلحه را داشته باشند در غیر این صورت همه آزادی‌هایشان از آنها گرفته می‌شود. سیاست‌های غلط دموکرات‌ها و باز کردن مرزها به روی مهاجران غیرقانونی می‌تواند یک کشور را به سمت دیکتاتوری ببرد و این همان چیزی است که آنها می‌خواهند. پرزیدنت ترامپ سپس با بیان طنز آلود گفت: “من فکر نمی‌کنم اون دیکتاتور جو باشد، شما می‌دانید چی کسی این دولت را اداره می‌کند؟ ولی شایدم خود جو همه این کارها را می‌کند [و کسی در پشت صحنه برای او تصمیم گیری نمی‌کند] کسی چه می‌داند!”

همچنین پرزیدنت ترامپ تاکید کرد جمهوری خواهان باید با قدرت انتخابات میان دوره‌ای سنا که در سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود را ببرند و از روند پیگیری تقلب انتخابات در ایالت آریزونا و شروع بررسی و بازشماری آرا در ایالت‌های دیگر مانند پنسیلوانیا و جورجیا ابراز خرسندی کرد و گفت ما باید متوجه شویم این اتفاق چگونه افتاد چرا که با یک حرکت رو به جلو، اول باید به عقب بازگشت و خطاها را اصلاح کرد.

پرزیدنت ترامپ در انتها گفت کشورهایی که به شدت از این تقلب انتخاباتی خوشحال شدند چین، ایران و روسیه هستند ولی این فساد انتخاباتی به عنوان بزرگترین جنایت قرن در تاریخ ثبت خواهد شد و آمریکا دیگر اجازه نخواهد داد این اتفاق تکرار شود. جنبش ما هنوز تمام نشده و در حقیقت تازه شروع شده است…

اطلاع از نظرات جدید
از طریق ایمیل، مطلع کن من را از:
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرها