برگزاری بزرگترین گردهمایی تاریخ تگزاس با حضور پرزیدنت ترامپ

سخنرانی پرزیدنت دونالد ترامپ در تگزاس ایالات متحده آمریکا - 29 ژانویه 2022

پرزیدنت دونالد ترامپ دیروز در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۲، بزرگترین گردهمایی تاریخ تگزاس را با بیش ۸۵ هزار نفر از مردم آمریکا برگزار کرد.

پرزیدنت ترامپ در این میتینگ، به بی‌کفایتی جو بایدن در تمام امور سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و اشتباهات بی‌شمار او را در زمینه از دست رفتن امنیت، آزادی و اشتغال در سطح ملی و مورد تمسخر قرار گرفته شدن آمریکا در سطح بین المللی برشمرد.
وی گفت: “روی کار آمدن بایدن چراغ سبزی بود برای کشورهای خارجی که آمریکا، آمریکای سابق است و می‌توانیم دوباره از آن سوء استفاده کنیم.”

او همچنین گفت که بی‌کفایتی جو بایدن ما را در خطر وقوع جنگ جهانی سوم قرار داده است و از مردم آمریکا خواست خودشان را برای مبارزه در انتخابات میان دوره‌ای آمریکا آماده کنند تا با انتخاب کردن جمهوری خواهان، مجلس نمایندگان و کنگره سنا را از رادیکال دموکرات‌ها پس بگیرند و سیاست‌های قبلی در دوران ریاست جمهوری پرزیدنت ترامپ را برای بازگرداندن آمریکا به امنیت و شرایط سابق از سر بگیرند. و سال ۲۰۲۴ نیز کاخ سفید را پس بگیرند.

پرزیدنت ترامپ با اشاره به سياست‌های خارجی بایدن گفت: “حالا بیش از هر زمان دیگری کره شمالی مشغول آزمایش سلاح هسته‌ای است، روسیه به اکراین لشکر کشی می‌کند و چین در فکر گرفتن تایوان است. این اتفاقات در زمان ریاست جمهوری من هرگز رخ نمی‌داد.”
و به مردم گفت: “من پیشگوی خوبی هستم، ببینید بعد از مسابقات المپیک چه اتفاقاتی بین چین و تایوان خواهد افتاد.”

و در رابطه با ایران گفت:
“در دوره من، ما اگر می‌خواستیم به راحتی یک هفته بعد از انتخابات با ایران به توافق می‌رسیدیم، ایران به ما التماس می‌کرد، تحریم‌ها کمر ایران را شکسته بود، ولی حالا آنها برای ما آمریکا شرط و شروط می‌گذارند.”

پرزیدنت ترامپ با اشاره به خروج فاجعه آمیز آمریکا از افغانستان گفت:
“بایدن ۸۵ میلیارد دلار از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را که حتی ما خودمان بعضی از آنها را در آمريکا نداریم تقدیم طالبان کرد. طالبان ۱/۲۰ آن تجهیزات را هم احتياج ندارد، بنابراين آنها را به چین و روسیه می‌دهد و آنها هم هواپیماها و هلیکوپترها را با مهندسی معکوس به مدل دلخواه خودشان تبدیل می‌کنند.
ما می‌توانستیم پایگاه هوایی بَگرَم را که در ۲۵ سال گذشته ميلياردها دلار هزینه صرف آن کرده بودیم حفظ کنیم، نه به خاطر افغانستان، بلکه به این خاطر که فقط یک ساعت با پایگاه هسته‌ای چین فاصله داشت، این پایگاه بزرگترین پایگاه هوایی دنیاست و حالا چین آن را اشغال می‌کند.
آنها حتی سگ‌های نظامی ما را هم‌ آنجا رها کردند.”

پرزیدنت ترامپ همچنين از کاروان کاميون داران کانادا در اعتراض به قوانین سلطه گرایانه و واکسیناسیون اجباری تقدیر کرد و گفت مبارزه آنها برای آزادی مردم آمریکا حتی بیشتر از تلاش دولت برای مردم است.
و در انتها به مردم آمریکا گفت:
“جنبش‌ ما تازه شروع شده و ما دوباره آمریکا را به امنیت، شکوفایی اقتصادی، سربلندی و عظمت می‌رسانیم و به دنیا ثابت می‌کنیم که دولت آمریکا فروشی نیست.”

اطلاع از نظرات جدید
از طریق ایمیل، مطلع کن من را از:
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرها